برای عزت و سربلندی ایران اسلامی در عرصه های جهانی چه باید کرد؟؟؟


meli

برای این که کشور ایران سربلند شود ما وتمام نوجوانان و جوانان دیگر باید تلاش کنیم تا بتوانیم

در آینده برای کشورمان باعث سربلندی آن باشیم جامعه ی ما باید تلاش کند و با تربیت،جوانان

خوبی را به کشور ارائه دهد.

من هم باید تلاش کنم تا بتوانم در آینده کشورم را سربلند کنم؛البته مطمئنآً تنهایی نمی توانم

این کار را انجام بدهم؛پس شما نیز به من کمک کنید تا بتوانیم با یکدیگر متّحد شویم و

کشورمان را سربلند کنیم.

دست نوشته ی خودم در زنگ انشا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,ساعت 18:17 توسط demon| |


Power By: LoxBlog.Com